ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

هزینه سفر هوایی و زمینی به نجف و کربلا چقدر است؟

  • کد خبر: ۲۱۰۲۱۴
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
هزینه سفر هوایی و زمینی به نجف و کربلا چقدر است؟
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ضمن اعلام نرخ‌های سفر هوایی و زمینی به عتبات عالیات گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، حدود ۴۰۴ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شده‌اند که بیانگر افزایش ۵۳ درصدی اعزام‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا محمدی درباره اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، حدود ۴۰۴ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بیشترین اعزام زائران در آبان ماه بوده و در این ماه حدود ۷۰ هزار نفر به عتبات مشرف شده‌اند؛ در دی ماه به دلیل سرمای هوا و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان، میزان ثبت نام مقداری کاهش یافت با این حال در ماه بهمن به دلیل مصادف بودن با ماه‌های رجب و شعبان، شاهد افزایش مجدد ثبت نام و اعزام زائران هستیم.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در دهه نخست بهمن ماه، ۴۰ هزار نفر برای تشرف به عتبات عالیات ثبت نام کرده‌اند که این رقم نسبت به ماه گذشته افزایش ۱۸ درصدی داشته است.

وی درباره هزینه سفر به عتبات عالیات نیز، گفت: هزینه سفر زمینی به عتبات از مبداء تهران، از ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون تومان متغیر است که علت تفاوت قیمت‌ها به کیفیت اتوبوس‌ها و هتل‌ها در عراق مربوط می‌شود. هزینه سفر هوایی به عتبات نیز از ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

به گفته معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، هزینه‌های مذکور برای یک هفته سفر به عتبات است.

وی افزود: در ماه شعبان و یک هفته منتهی به این ماه، به دلیل اعمال زیارتی ویژه‌ای که وجود دارد، استقبال زیادی برای سفر به عتبات می‌شود و نه تنها از ایران بلکه مردم عراق و کشور‌های همسایه عراق نیز عازم عتبات می‌شوند بنابراین معمولاً هزینه‌ها اندکی افزایش می‌یابد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->